Τρόποι Πληρωμής

1. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Όταν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό τα προϊόντα της παραγγελίας δεσμεύονται και θα παραδοθούν εφόσον έχει γίνει επιβεβαίωση της κατάθεσης του ποσού από το tenakia.gr.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στην κατάθεση θα πρέπει να αναγράφεται ο κωδικός της παραγγελίας καθώς επίσης και το ονοματεπώνυμό σας.

Είναι απαραίτητο να μας στείλετε την απόδειξη της τραπεζική κατάθεσης με email στο: Email στο info@tenakia.gr για να γίνει η επιβεβαίωση και να αποσταλούν τα προϊόντα.

Εάν η απόδειξη πληρωμής (σκαναρισμένη ή φωτογραφία) δεν αποσταλεί εντός 48 ωρών ή δεν εντοπίσουμε την κατάθεση με τον κωδικό της παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας, η παραγγελία θα ακυρωθεί.

Οι λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να κάνετε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό είναι:

Τράπεζα myPOS

Αρ. Λογαριασμού: #
IBAN: #
Κύριος Δικαιούχος: #
Αιτιολογία: Ονοματεπώνυμο και κωδικό παραγγελίας

2. Αντικαταβολή

Όταν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής, αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας κατά την παράδοση στη τοποθεσία που έχετε δηλώσει, πληρώνοντας το αντίτιμο στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής.

3. Πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα
Πληρωμή με όλες τις αποδεκτές κάρτες πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες. Αν επιλέξετε την on-line πληρωμή, θα μεταφερθείτε μέσω ανακατεύθυνσης (redirection) στη πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών myPOS, όπου υποστηρίζονται πληρωμές μέσω των καρτών: VisaMasterCard, Visa Electron, MaestroV Pay, AMEX, JCB, Bancontact, iDEAL, Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay
Η εξέλιξη της αγοράς σας είναι απλή: Αφού επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, επιλέγετε: πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας. Στην οθόνη σας θα παρουσιαστεί ένα νέο παράθυρο (pop-up window), δηλαδή μεταφέρεστε σε ειδική ασφαλή ιστοσελίδα της myPos (redirection), όπου εισάγετε τα στοιχεία τα κάρτας που θέλετε να χρεώσετε. (Η εταιρεία μας δεν έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας του πελάτη, για ευδιάκριτους λόγους ασφαλείας). Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία, η myPOs θα χρεώσει το ποσό των αγορών σας και στη συνέχεια, είτε η συναλλαγή γίνει αποδεκτή είτε μη αποδεκτή, σας επιστρέφεται θετική ή αρνητική απάντηση.

Όλες οι συναλλαγές που εκτελούνται με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας εκκαθαρίζονται από τη myPOs. Δείτε τους κανόνες ασφαλείας της myPOS εδώ.